Serbska wyša šula Budyšin

Sorbische Oberschule Bautzen

Ausschreibung für die Produktion eines Schulvideos

Die Sorbische Oberschule Bautzen sucht anlässlich ihres 80jährigen Schuljubiläums eine Firma zur Produktion audiovisueller Inhalte. Das Schulvideo soll 

·        unsere Schule in der Öffentlichkeit präsentieren

·        die Jubiläumsveranstaltung bewerben

·        ein bleibendes Erinnerungsstück sein

·        das Schullied neu vertonen und im Video integrieren

·        im Zeitraum vom 20.04.-03.07.2026 entstehen

Spezifische Fachkenntnisse, ein aktuelles Führungszeugnis und  ein Nachweis des  Masernschutzes sind verpflichtend.

Ihr schriftliches Angebot reichen Sie bis zum 14.04.2026 schriftlich oder per Mail ein an:

Sorbische Oberschule Bautzen

z.Hd. Frau Kretschmar

Friedrich-List-Str.8

02625 Bautzen

[email protected]

 


Serbska wyša šula Budyšin swjeći 80.narodniny!

W tutym lěće swjeći Serbska wyša šula w Budyšinje swoje 80ćiny. W nazymje chcemy jubilej hódnje woswjećić. Pod hesłomNaša šula wčera, dźensa a jutře” budu so šulerki a šulerjo na wšelakich stacijach ze stawiznami kubłanišća zaběrać, ale tež sportować a rejować a ze swojimi wizijemi do přichoda pohladać.

A za to trjebamy WAS!

Lube šulerki a lubi šulerjo, kiž sće wopytali něhdy Serbsku (polytechnisku) wyšu šulu Budyšin, lube bywše wučerki a lubi bywši wučerjo: Na čo mysliće, hdyž zhladujeće na Waš čas na našej šuli? Dopomniće so na wosebite wokomiki, snano wjesołe, snano tež zrudne? Što je Was mjerzało, nad čim sće so radowali? Kotra wučerka, kotry wučer je Wam wosebje w pomjatku – a čehodla? A kajke běchu wužadanja na šuli NDR? Prošu zdźělće nam Waše dopomnjenki w formje wobrazow a/abo napisanych tekstow. Waše přinoški chcemy w swjedźenskej brošurce wozjewić. Wosebje pak so wjeselimy, jeli maće lóšt a zmužitosć, z našimi dźensnišimi šulerjemi do rozmołwy přińć. Přeprosymy Was, so na našim projektnym dnju srjedu, 30. septembra wobdźělić a šulerjam jako časowi swědkojo na jich prašenja wotmołwić.

Lube bywše kolegowki, lubi bywši kolegojo, wjeselimy so na zasowidźenje z Wami štwórtk, 1. oktobra. Chcemy Wam wuslědki našeho projekta prezentować a so z Wami na zabawnym pózdnym popołdnju bjesadować.

Prošu pisajće nam: Serbska wyša šula Budyšin, F.-Listowa 8, 02625 Budyšin

abo přez mejlku     [email protected]          abo zazwońće nas pod 03591/527350/-51.

 

Borbora Krječmarjowa, šulska wjednica

 

 

 

Die Sorbische Oberschule Bautzen feiert 80.Geburtstag!

In diesem Jahr feiert die Sorbische Oberschule in Bautzen ihren 80. Geburtstag. Im Herbst wollen wir das Jubiläum würdig feiern. Unter dem Motto „Unsere Schule gestern, heute und morgen ” werden sich unsere Schülerinnen und Schüler an verschiedenen Stationen mit der Geschichte der Bildungseinrichtung beschäftigen, aber auch Sport treiben und tanzen und mit ihren Visionen in die Zukunft blicken.
Und dafür brauchen wir SIE!
Liebe Schülerinnen und Schüler, die Sie einst die Sorbische (Polytechnische) Oberschule Bautzen besucht haben, liebe ehemalige Lehrerinnen und liebe ehemalige Lehrer: Woran denken Sie, wenn Sie auf Ihre Zeit an unserer Schule blicken? Erinnern Sie sich an besondere Augenblicke, vielleicht lustige, vielleicht auch traurige? Was hat Sie geärgert, worüber haben Sie sich gefreut? Welche Lehrerin, welcher Lehrer ist Ihnen besonders im Gedächtnis – und warum? Und welche besonderen Herausforderungen gab es an einer Schule der DDR? Bitte teilen Sie uns Ihre Erinnerungen in Form von Bildern und / oder Texten mit. Ihre Beiträge möchten wir in unserer Festbroschüre veröffentlichen. Besonders freuen wir uns aber, wenn Sie Lust und Mut haben, mit unseren heutigen Schülern ins Gespräch zu kommen. Wir laden Sie ein, an unserem Projekttag am Mittwoch, dem 30. September teilzunehmen und den Schülern als Zeitzeugen Rede und Antwort zu stehen.
Liebe ehemalige Kolleginnen, liebe ehemalige Kollegen, wir freuen uns auf ein Wiedersehen mit Ihnen am Donnerstag, dem 1. Oktober. Dann möchten wir Ihnen die Ergebnisse unseres Projekts präsentieren und gemeinsam einen schönen Nachmittag verbringen.

Bitte schreiben Sie uns: Sorbische Oberschule Bautzen, F.-List-Straße 8, 02625 Bautzen oder per E-Mail an [email protected]. Oder Sie rufen an: 03591/527350--51.

 

 

Bärbel Kretschmar, Schulleiterin



Seit dem 11.08.2025 läuft das neue Schuljahr - in der Schule und bei verschiedenen Aktivitäten außerhalb der Schule lernen, entdecken und probieren sich die Schüler und Schülerinnen aus. Hier einige Beispiele: 

Am 30.10.2025 waren in unserer Schule nicht alle Schüler(innen) in ihrer üblichen Schulkleidung unterwegs. Sie zeigten mit ihrer fantasievollen, teilweise gruseligen und schaurig schönen Verkleidung, dass Halloween vor der Tür stand. Unsere Schulsozialarbeiterin Frau Knobloch hatte zum Kostümwettbewerb aufgerufen.

 

Hier sind alle Beteiligten und die drei Siegerinnen, die durch eine Lehrerjury gekürt wurden: 


Prěni pućowanski dźeń

Naša rjadownja 7a bě srjedu, 01.10.2025 w TGZ Budyšin w bloskosći Młynskeje łuki. Knjeni Fleischerowa a knjeni Koberowa su sobu byli. My smy wot šule tam běželi. Naša rjadownja bu do dweju skupinow rozdźělena. Prěnja skupina je najprjedy z roboterami dźěłała. My smy na papjeru puć narysowali a potom dyrbješe roboter po tutej čarje jěć. Druha skupina dyrbješe z VR-nawočemi dźěłać a sej wideja wo powołanjach wobhladać. Někak w dźesaćich smy snědali. Po tym smy skupiny měnjeli. Někak w 12.30 hodź. Smy zaso wróćo šli. To bě zajimawy dźeń, za někotrych šulerjow pak přewostudłe, kaž prajachu. 

Hannah Glowienka, 7a

Pućowanski dźeń w lěsu

My, rjadowni 6a a 6b, smy srjedu, 1. oktobra, lěsny projekt přewjedli. Z ćahom smy do Wjazońcy jěli, potom smy hač pod Sokolnik běželi. Tam su bórze tež sobudźěłaćerjo přorodoškitneje stacije přijěli. To běchu Bernd, Bara a Josephine. W lěsu smy pućowali a při tym w skupinkach na wšelake prašenja wotmołwili. Na wodowym hrajkanišću smy sej hrajkali. Potom je Bernd kwiz wuhódnoćił. Bara je małe myta wudźěliła. Z ćahom smy so do Budyšina wróćili. To bě zajimawe. 

Frieda Leichsenring, 6a

Ekskursija do klóštra

My, nabožinscy šulerjo, smy wutoru, 23.09.2025, zhroamdnje z našimaj wučerkomaj knjeni Kuringowej a knjeni Zieschang klóšter Marijina hwězda w Pančicach-Kukowje wopytali. Smy sej cyrkej wobhladali. Wobydlerka klóštra nam rozjasni, zo je najstarša mniška 90 lět stara a najmłódša 40. Wona nam tež praji, što mniški smědźa a što nic. Po tym smy sej w pokładowni figury a mólby wobhladali. Na kóncu smy hišće do pjekarnje sprintowali. 

Jurij Cech, 6a